Тема: Урок узагальнення і систематизації знань з теми «Атмосфера»
Мета
уроку: узагальнити знання, отримані учнями під час вивчення теми
«Атмосфера», розвивати вміння працювати з мультимедійними засобами
навчання, виховувати бережливе ставлення до повітряної оболонки нашої
планети.
Мета уроку:
сформувати уявлення про відмінності у зображенні місцевості на малюнку,
плані, аерофотознімку, карті і глобусі; почати формувати вміння
працювати з різними картографічними джерелами.
Мета уроку:Дати характеристику основними групами мінералів
та гірських порід. Ознайомити із зразками шкільної колекції. Розвивати спостережливість.
Виховувати бережливе ставлення до природи.
Тип уроку:Комбінований
Метод уроку:Пояснювально –
ілюстративний.
Обладнання: Фізична карта півкулі, колекції та гірських
порід.
Навчальна: ознайомити учнів з поняттям "річка” та її частинами, розповісти про роль і значення річок в природі і вжитті людини.
Виховна: виховувати любов і бережливе ставлення до природних багатств свого краю.
Розвиваюча: розвивати пам’ять, логічне мислення, вміння працювати з фізичною картою, інтерес до вивчення географії.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Метод уроку: пояснювально – ілюстративний.
Обладнання:Фізична карта світу, Фізична карта України, опорні схеми, підручник, атласи.
Література: Географічна енциклопедія України в трьох томах, Київ, 1995 р. ;Україна в цікавих фактах, Львів, "Слово”, 1992 р.; Бершадська Т. Г. "Хрестоматія з фізичної географії”, Тернопіль, 1998 р.